0 votes
in Болор дуран by (210 points)
Сайн байна уу,

Алдаатай гэж зурсан үгс хэвлэхээр доогуураа зураастай гараад байна яах вэ?

2 Answers

0 votes
by (3.7k points)
edited by
 
Best answer

Сайн байна уу,

Манай программ майкрософтын албан ёсны алдаа шалгуурын стандартаар ажилладаг тул хэвлэх үед доогуураа зураастай гарах ямар ч үндэслэлгүй.

Саяхан нэг хэрэглэгчид ийм асуудал гараад бид шалгахад тухайн хүн өмнө нь албан ёсны бус алдаа шалгуурын программ хэрэглэдэг байснаас асуудал гарсан байсан. Албан ёсны бус тийм программууд нь underline хэлбэржүүлэлтийг ашигладаг тул файлын хэвийг эвдэж, хэвлэх болон бусдад шилжүүлэхэд улаан зураас арилахгүй зэрэг олон сул талтай байдаг.

Тиймээс та ч мөн адил тийм программ хэрэглэж байсан, эсвэл тийм программ хэрэглэсэн хүнээс файл авсан эсэхээ нягтлаад дахин холбогдоно уу.

+1 vote
by (210 points)
Маш их баярлалаа,

Би ажлынхаа хүнээс авсан баримт байсан юм. Тэр хүн МУИС-аас гаргасан нэг программаар шалгасан гэнэ. Өөрийн чинь хэлсэн шиг underline технологи ашигласан бололтой. Бүгдийг нь сонгоод underline болгоод буцаагаад болиход хэвийн болж байна.

Түргэн шуурхай хариулсанд баярлалаа, мөн танай программын найдвартай ажиллагаанд улам бүр итгэлтэй боллоо.
Bolorsoft Q&A -д тавтай морил. Энд та асуулт тавьж нийгэмлэгийн гишүүдээс хариулт авах боломжтой. Болор дуран вэб
...